Myyntiehdot

Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

1. Tilauksen sitovuus

1.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (puhelin +358 5 386 164). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen ja maksutietojen vastaanottamiseksi.

1.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Aurantola on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen, jossa ilmenevät tilatut tuotteet, maksutapa ja kauppahinta.

1.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.

1.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Aurantolalla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

2. Hinnat

2.1. Voimassaoleva hinta on hinta, joka on kerrottu Aurantolan kotisivuilla osoitteessa https://aurantola.fi/. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR). Aurantola pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

2.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut (postiennakko).

3. Toimitus

3.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika seitsemän (7) työpäivää.

3.2. Tavarat toimitetaan asiakkaalle postiennakolla tai postipakettina ilman postiennakkomaksua asiakkaille, jotka ovat maksaneet tossut ennakkolaskulla.
Kokonaiskulut riippuvat lähetyksen koosta ja ovat n. 7 – 16 euroa + postiennakkomaksu 9,90 euroa.
Lähetyksen kokonaiskuluja voi kysellä tilausvaiheessa kohdassa ”lisätietoja”.

3.3. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Aurantola on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
3.4. Aurantola toimittaa tuotteitaan ainoastaan kotimaahan.

4. Maksuehdot

4.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

a) Postiennakko. Tossujen hinta + todelliset toimituskulut.
b) Ennakkolasku. Asiakas saa tilausvahvistuksen yhteydessä tossuista ja todellisista toimituskuluista laskun, jonka maksettuaan tossut lähetetään asiakkaalle.

5. Palautukset

5.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.

5.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen sharp@aurantola.fi ENNEN tuotteen palauttamista. Asiakas vastaa palautuskuluista, n. 7-16 euroa. Palautus lähetetään osoitteeseen Aurantola Oy, Herransaarentie 34, 47710 Jaala.

6. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

6.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta. Tilausta tehtäessä voi tuotteelle pyytää 10,90 euron helposti särkyvän paketin merkinnän.

7. Reklamaatio

7.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Aurantolalle, joko sähköpostitse osoitteeseen sharp@aurantola.fi tai postitse osoitteeseen Aurantola Oy, Herransaarentie 34, 47710 Jaala. Virheellinen toimitus palautetaan Aurantolan antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 5). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Aurantola palauttaa palautuskulut viipymättä asiakkaalle.

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

8.1. Aurantola ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Aurantolan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Aurantolan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

9. Riitojen ratkaisu

9.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Palaa Lampaannahkatossut-sivulle →